torsdag 25 april 2013

Tröttsamt.

Garndtudios hemsida har legat nere hela dagen. Det får mig lite off. Jag har nämligen haft en inspirationsdag. Skrivit upp allt det jag ska virka i ett dokument på datorn. Hittills har dokumentet 15 punkter. Det är sockor och dukar och mattor och mössor. Och en massa julklappsgrejor och välkommen-till-världen-presenter.
Dagen spenderades alltså framför google, och nu är klockan nästan 2 på natten. Jag sitter vaken för jag vet att Majken ändå kommer vakna snart och då är det ju inte lönt att gå och lägga sig förrän hon vaknat, ätit, och somnat igen. Först då kan jag sova. Så jag sitter uppe. Och väntar.

Det fattas bara att hon skulle sova till 8 på morgonen just den här natten. Det skulle liksom bara vara för typiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar