tisdag 2 april 2013

För sent...

Nu när jag kommit hem har jag läst vad alla bloggare jag följer gjort i påsk... påskpysslat! Vad inspirerad jag blev, de har tovat och gjort silkespappersblommor och fåglar och pyntat ris i mängder och virkat kycklingar och gud vet vad... nu vill jag också! Hemma hos oss pyntades det inte ett endaste dugg, och om sanningen ska fram har jag inte påskpyntat sedan jag flyttade hemifrån 2005... men det ska det bli ändring på! Nu när jag ändå är inspirerad kanske jag ska sätta igång att pyssla lite så har jag ett försprång till nästa påsk... Eller så startar jag med nästa högtidspyssel! Så, när är nästa högtid? Pingst blir svårpysslad... Men midsommar kanske? Vad pyntar man med då? Ja, detta tål helt klart att funderas på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar