tisdag 16 april 2013

Dags att byta nummer 3.

Sms: "Hei vi vil bare informere om et super tilbud. Blandningsmopp til kr 9,90 mva pr stk og kontant betaling når dere henter dem. Tilbudet gjelder så lang lageret holder. Mvh Egil Moe i AS Cleaningshop.no se www.cleaningshop.no ønsker du ikke å få tilbud på sms send i retur firma navn og tlf nr"

Igen, alltså. Och så googlade jag mitt eget nummer. Att jag inte tänkt på det förut... Och tror ni inte att jag fick en träff! Och mycket riktigt. "Vaske service" (De gillar att särskriva i det här landet).
Någon har alltså registrerat mitt telefonnummer till sitt företag.
Mitt nummer till mitt kontantkort som egentligen är svärmors gamla nummer som hon haft i år och dar.
Jaja, vad gör man? Jag ska ju ändå skaffa abonnemang. Snart. Och byta nummer. När jag känner mig tillräckligt motiverad. När tillräckligt många har ringt och frågat om jag kan städa ur deras lägenhet.

Jag skickade i alla fall tillbaka: "Det här är ingen firma. Jag är en privatperson och jag vill inte få reklam av er. Mvh /[mitt telefonnummer]"

Nu hejar vi på AIK och önskar er alla en trevlig kväll! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar