fredag 26 april 2013

Lite bättre.

Jag fick sova en timme efter middagen idag. När jag vaknade var jag som en helt ny människa! Mat och sömn. Tänk att man kan känna sig helt lycklig av att få det... 
Majken har blivit så gnällig på senaste. Och börjat dregla. Tanken har slagit mig att tänderna kanske är på g, men slagit bort tankarna lika snabbt för hon är ju trots allt bara två månader gammal. Och så små bebisar ska väl inte få tänder? 

Men, idag fick jag det bekräftat. Tror jag. Hon var heeeeeeelt otröstlig, tills jag gnuggade lite på hennes tandkött. Då blev hon nöjd.
17 också. Kan man ju tänka. För vem vill att tänderna ska komma redan? Inte jag i alla fall...

Men trots allt blev det ändå lite muntert ikväll.
Och såhär söt var hon.



Vi kan nog konstatera att hon är en bättre poser än vad jag är...

Nu ska vi titta på vem som åker ut ur Let's Dance. Kanske börjar jag på ännu en spindelsjal. Vi får se!

2 kommentarer:

  1. Ni är ju för söta båda två!..... tiders vad du jobbar på med virknålen :) Va duktig du är, blir ju tokfina.<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, virknålen har blivit min bästa vän nu på senaste... Det är ju så roligt att virka och sen är det ju ännu roligare att ge bort egengjorda saker! :D

      Radera