torsdag 4 april 2013

Bättre sent än aldrig!

Inatt kl 1 när jag var färdig med städandet (förutom ett varv med snabeldraken som jag ska ta itu med alldeles strax) var jag sådär uppjagad som man kan bli när man stressat och då spelar det ju ingen roll att klockan är över midnatt. Man kan inte sova ändå.
Så, min avslappningskur blev... att sätta ultraljudsbilderna i ramar! Äntligen kan man väl säga, vi var på ultraljudet i september, och Majken är ju nu 6 veckor gammal... Men bättre sent än aldrig, och här har ni resultatet!



Jag vet... Polkagrisen kanske är lite väl julig för att stå
framme i april. Men den är ju så fin!

Nu är det bara två ramar på tavellisterna som inte har fått något motiv i sig... Återstår att se vad det blir, spännande! 

2 kommentarer:

  1. Hahahahhahaa snabeldraken... :')

    SvaraRadera
  2. Oj, så fiiiint!!! Åh, du polkagrisar äter vi ju året runt! :)

    SvaraRadera