onsdag 29 maj 2013

Paket!

Igår hade jag så tur att det inte bara låg ett paket i brevlådan, utan två! Ett var från Bodil, som tack för att jag virkade sjalen till henne. Fina presenter till Majken, dregglisen kommer att komma väl till användning...
Det andra paketet var från faster B, innehållandes bland annat jättefina bilder från i påskas när vi var hemma och hälsade på. Generationsbilder och finfina bilder på händer... Uppskattades!

Vad som mer uppskattades var lakritschokladen. Och vad jag kan skatta mig lycklig att Majken inte verkar reagera på mitt chokladberoende. För det borde hon väl gjort i natt i så fall när jag moffat i mig 180 gram?

Niklas tittade förundrat på den tomma chokladförpackningen och utbrast; "Har du ätit upp HELA den sedan jag kom hem från jobbet?!". Men nej, det hade jag inte. Jag hade ju gett honom två rutor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar