måndag 13 maj 2013

Och tiden den går...

I skrivande stund sitter jag i soffan med Majken bredvid mig, hon snackar på som bara den.

Det är några dagar sedan jag bloggade senast. Det är svårt att hitta tiden. När Majken sover prioriteras matlagning, tvättning, diskning, städning, och så går allt runt runt...
Det har blivit sena nätter för mig de senaste nätterna. Eller mornar kanske man skulle säga. Som tur är sover Majken himla bra när jag sover bredvid, vilket gör att vi sover ända framåt lunch och ibland ännu längre, vilket i sintur gör att hon är vaken längre på kvällarna och jag ser ju vart det bär... Måste se till att bryta det mönstret snart! Eller snarare se till att det inte blir ett mönster av det.... Jada jada.

Hon har hittat sin röst. Det har hon verkligen gjort. Jätteroligt tycker hon att det är! Titta bara.


Bryta mönstret var det, ja... God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar