fredag 17 maj 2013

Jag vet inte vad som är värst...

Att:

  • Jag stegade in på Vinmonopolet kl 17:45 den 16 maj.
  • Jag stegade in på Vinmonopolet kl 17:45 den 16 maj med en barnvagn.
  • Mannen som stoppade ner huvudet i vagnen och gastade "HALLÅ?! HALLÅÅÅÅ?! SOVER DU?!???"
  • Svärmor ringer en kvart efter att matbutiken har stängt och säger de har kommit överens om att jag ska stå för efterrätten imorgon. Eh.... Hur tänkte de nu?
  • Min dator verkar ha gett upp.

Ja. Ni ser ju. Det kan inte bli värre nu.
Som tur är så är de flesta av mina bilder kvar på kameran. Om jag skulle mista alla bilderna på Majken vet jag inte vad jag skulle ta mig till...
Och ja. Jag försökte skylta så mycket som möjligt med att jag hade ALKOHOLFRITT vin i handen i den milslånga kön på Polet. Hoppas det är lite okej då i alla fall.
Och hoppas att den skrikande mannen i hissen dör i en eld. Eller något.

Nu ska jag sova gott och vakna utvilad imorgon och inte alls nojja mig över vad jag kan tänkas hitta på som efterrätt. Saker jag har hemma:
Smör
Ägg
Ost
Krossade tomater
Bakpulver & vaniljsocker
Kaffe
...förslag?

2 kommentarer:

  1. Hej, har du några äpplen liggandes...?
    Så har jag recept på en kanongod enkel äppelkaka
    innehållandes endast, nyss nämnda äpplen, smör socker, mjöl och bakpulver.... :) smsa om du är intresserad så skickar jag receptet!Önskar er en trevlig helg!Kramar!<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga äpplen, så det fick bli en vanlig klassisk kladdis ;)

      Radera