måndag 10 november 2014

Jaha hur var det här då?

Dött eller? Ja, oerhört.
Hade en fullspäckad sommar. En fullspäckad höst. Med känslor och icke-känslor och en ork som inte fanns till alls. Nu är det helt plötsligt november.

Och idag fick jag ett mail. "Hej Maria. Hur tycker du mötet gick idag? Brukaren vill gärna att du börjar jobba hos henne, är du fortfarande intresserad av anställningen? I så fall undrar vi om du kan starta redan onsdagen den 19 november kl 10:00-13.00?"
och ungefär där någonstans mellan raderna vände livet. Äntligen till det bättre.

Jag vet inte om jag kommer bli mer aktiv här nu. Med största sannolikhet kommer jag väl det.
Jag har många saker att berätta om, många pysselgrejor att visa upp. Och nya bilder på Majken, förstås.



På återseende!

1 kommentar:

  1. Så trevligt....ni är tillbaka! Allt har sin tid, jag vet hur det kan vara. Jag delar din glädje och lycka till med jobbet!!! Så kul! ��❤️❤️❤️Kramar

    SvaraRadera