onsdag 9 oktober 2013

Lever hon?!

...ja, man kan ju undra. När man inte skriver på ett tag.
Men visst lever jag. Och det är precis det, livet, som har fått mig oaktiv här i några veckor.
När en vän dör är det svårt att finna ron att tänka på något annat, i alla fall för mig.
Hoppas du funnit frid nu, Pär!

* * * 

Och så har jag och Majken hunnit "hem" på en liten visit. Och som vanligt, när vi kommit hem, bjuder jag på en bildbomb! (Och ja pappa, jag lovade att inte lägga upp bilden på dig på facebook. Detta är inte facebook! ;))

Får vi gå på snart eller?

Hade letat mig halvt ihjäl efter en pyjamas på tre stycken H&M i Oslo.
En superfin med krokodil. Men inte hittat.
Inte förrän jag knatade in på H&M'et i Skellefteå. Där fanns den, minsann!

En rolig bok med sång!

Att äta gröt hos mormor.

...

Mysigaste kattungarna!

Sur middag <3

Hos Majkens gammelmorfar!

<3

Promenad med tillhörande fika i Drängsmark.

Utflykt.

"Tremänningarna" Alfons och Majken.


Besök hos min faster :)

<3

Morgontrötta <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar