söndag 4 augusti 2013

Bloggtorka!

..eller snarare livs-stress? Jag har inte bloggat på nästan en vecka. Vad har jag då gjort istället? Jo, jag jobbade i lördags. För första gången sedan i januari. Denna veckan har alltså varit en stressuppladdning fram till fredag kväll. Då kulminerade det och jag tvättade halva natten, haha. Fick 3 timmars sömn. Och jag kan inte skylla på ett spädbarn. Nej, jag har mig själv att skylla.
Majken sover nämligen förträffligt nuförtiden. Runt 20 varje kväll åker pyjamasen på. Sen sover hon till 2-3, och sen till 8. Och sen vidare till 12 om man vill, haha!
Men jag hade ju inte behövt vara nervös. För att jag skulle jobba, alltså. Det gick alla tiders! Och på tisdag är det på´et igen! ;)
Det är ganska skönt att komma hemifrån lite. Leendet som möter en i hallen när man kommer hem är oslagbart.

Vad har vi mer hittat på då?
Jo, det här:

Tränat nacken. Det går bättre och bättre!

Firat att pappan gått på pappaledighet... ;)

Sett söta ut.

Ätit lite på kanin.
(Och även lite på potatis och morötter!)

Fredagsmyst. Såklart. Det var ju fredag.

Badat.
Försökte göra tuppkam. Det gick inte.
Håret var för långt. Och lockigt.

Och så har jag virkat såklart. Liksom kommit in i virk-mode. Men det har jag inte bild på, förstås. Lite får man allt hålla för sig själv!

Det var något mer också... Jo, den 27e september kommer jag och Majken till Skellefteå! Hurra! Hoppas på ett härligt höstväder. Och att jag ska få hinna träffa alla jag vill träffa. Vi stannar till den 7e oktober. :)


...Nu ska jag fortsätta virka!

2 kommentarer:

  1. Va glad ja blir !!! Hoppas man finns på "villträffalistan" ;) Sköt om er...fast det ser ja ju att ni gör! :) Kramar!

    SvaraRadera